3.1.12

lima pembohongan di 2011.

1. Bila boss baru tanya, "ok tak keje kat sini?" dan aku angguk-angguk sambil cakap "boleh lah.."

2. Bila orang kampung tanya, "best tak duduk Sabah?", pun aku angguk-angguk jugak dan cakap "boleh lah.."

3. Bila orang tanya time keje "watpe?" and aku cakap "keje lah." walhal kadang2 berfacebook, twitter, 9gag, etc. (ahem. sori boss)

4. Bila kaunselor kerjaya tanya "bila nak start working on your dream of entering corporate affairs world?", dan aku cakap "sebelum tahun baru 2012..i'll talk to my boss!"

5. Bila aku cakap aku dah lupakan dia (yang ni seryes rasa nak hantuk kepala di dinding. mcm dah xde laki lain dlm donia. pfft. )

Such a pessimistic way of entering the so called new beginning. lol

Happy New Year 2012.

Hopefully taun ni kurang sikit pembohongan :)

No comments:

Post a Comment