18.5.10

sepetang di cameron.

David Cameron dr parti konservatif sudah naik menggantikan Gordon Brown utk kerajaan baru Britain. Mampukah beliau menyelamatkan masalah perbelanjaan defisit negara tersebut? errr..ok bosan. tuka ke topik Cameron yang satu lagi =.=

Pagi ahad: Lana the birthday girl tiba-tiba tny kat aku yg tgh mamai2 ayam ni, "paper ko biler?" aku jawab hari rabu la..terus dier cakap "jom cameron!"; wah. sungguh mengejut. tapi sebab besday beliau layan je la. lol.Lepas lunch baru gerak.

Cuaca best masa naik~ awan pun cantik je berkepul-kepul :D

Market kat cameron yg menjual barang2 berasaskan strawberi, cendawan, teh, bunga dan lelain.

Naik lagi sampai ke ladang teh boh. tetiba hujan plak. mula2 renyai. dah naik sampai viewpoint hujan lebat gilo~

Tertangkap gambar mamat boh. eh eh sempat pulak ko kontrol macho ek~ haha

Sebab ramai sangat orang seperti dalam gambar dan xde strawberry cheesecake, kitorang turun bawah sket gi bharat's..

Yay scones~! Sebab jakun x penah makan; order smpai dua bijik; pastu tersedar mcm besar plak...last-last x habis (-___-")

Pelencong-pelencong. Gambar aku ngan lana x brapa nak cerah sebab lighting (ceh nak salahkan pencahayaan pulak)...oh tidak adil D:

Tengookk tengookkk...lawaaaa kann~ siap ada waterfall okehh...mcm kat obersea plak... :D

Gambar ni laaaaaagiiii lawaaaaaa~kkk..hahaha. ok x kelakar. next =.=

Suka gambar ni~~ :D umah sapa la kat atas tuh....punya la besar...jeles3..

Nasib ada orang tolong tangkapkan gambar...kalo tak habis la pokok2 teh suma jadi tripod..lol

Lawa do hotel ni...xtau la pebenda nama dia...tapi yg penting lawa la...ala2 english gitew...kat depan dia siap ada phone booth kaler merah...see see..kat m'sia pun dah buleh feeling2 gi London :P

ok dah r...panjang pulak entri aku kali ni....

eh kejap kejap. aku lupa satu benda. masa naik aritu, aku terjumpa satu signboard yang membuatkan aku teruja. hahahaha. korang mesti cam "hok aloh...signboard je ponn..nak excited mende.." kan....

Tadaa~! \:D/ (imej blur sebab aku ambek dr dalam keta)

Nampaknya Akanishi Jin telah melebarkan sayapnya dr bidang hiburan ke perniagaan makanan..~~ :D (sudah tentulah tipu belaka. m'sia pun dia x penah jejak)

...ok...sure aku sorang je yg lelebih teruja. fine baby, fine. (-____-")

7 comments:

  1. tajuk je ke? papepun, aku jeles. T.T

    ReplyDelete
  2. hahahahaha. sori2. td tertekan enter pas tulis tajuk :P

    ReplyDelete
  3. smokehouse kot kalo x silap nme hotel tu.
    aku pun sukeeee~~~~tp bile tgk hrge kua air mate jela T_T
    lg 1 hotel yg cantik is cameron highlands resort.
    bila mlm lg tmbh2 cantikk~

    ReplyDelete
  4. ooo yeke..celah mana kuar smoke pulak..huhu
    yg cameron highland resort pun aku prasan..dier kat atas bukit sket kan..lawa gak!
    xpe2..hanimun nnt g r ctu ;p

    ReplyDelete
  5. xp taman lebah k?? kt ctu pn bleh tgkp byk gamba gak..hehe..

    ReplyDelete
  6. kan kt rumah tu ade serombong asap yang mcm slalu santa claus lalu bile nk bg adiah kt budak2 tu. ko x pasan eh?
    hanimun ape barang g cameron~
    =p

    ReplyDelete
  7. fiq: ada ka wey? aku xtau pun..huhuhu

    sur: mwahahaha.hanimun bajet :P

    ReplyDelete