3.4.12

afiq muiz azman shah, hai.

aritu aku pegi karok dengan peah kat OU. lepas beberapa ribu lagu sampai nak tercabut anak tekak,peah pilih lagu sesaat kau datang..ala lagu kak melah ram yg baru tu..

first time aku tgk video klip lagu tuh, pasal sorang photographer pompuan yang buat assignment garden wedding. sekali yang kawen tu ropa-ropanya ex-balak dia do....ya ampunnn...kalau aku sure menangis golek-golek ala nyonya mansoor dulu baru blah~ aku terus terjatuh chenta pandang pertama dekat groom dia. oh kachak ;D

balik tu beriya carik nama mamat tu. gatal tak. hahahahaha

afiq muiz azman shah. bingo *angkat-angkat kening ziana zain*


hemsem kan?

oh tapi..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.......dia ni ropanya lagi muda dari adik aku...agak pedo di situ..... T________T 


p/s: sebab apa post title nama dia? sebab seperti teori ryo nishikido, aku berharap satu hari nanti dia google nama sendiri dan termasuk blog aku yang x seberapa ini dan komen "awak ni cute lah" hihihihihhihihi....*delusional*

4 comments:

  1. ohmaii. like seyesly lagi mude??

    ReplyDelete
  2. 1992 noxxx~(kantoi la stalker. siap tau besday.zzz)
    4 taun lg muda kottt. dia nmpk cam lg tua kan? huhu

    ReplyDelete
  3. Omg Afiq nih <3 Dia berlakon cite Mimpi Cinderella dkt slot Lestary tb3. Sumpah ensem. Betol2 menepati ciri2 tall,dark and handsome :3

    ReplyDelete
  4. yup! that's the one! tgk mimpi cinderella semata sbb ada dia.hahaha xD

    ReplyDelete