11.5.10

Jan 06 Dinner + Petronas SI + Teluk Batik Gath

Hari Sabtu dan Ahad lepas memang gila bizi..sampai x buleh tdo..huhuhu..pelik tuh kalo aku x buleh tdo; selalu nya berlawanan.. (-___-")

Sabtu dimulakan dengan membuat puding kastard utk 'majlis' pada esok hari...diketuai oleh kak mah of kos..tapi tu la masak karamel x menjadi-jadi...sampai kena telipon mak aku :P
Malam Sabtu tuh sebuk nak prepare for ITIS Jan 06' Dinner..even petang tu pon derang dah sebuk2 main alat mekap, colek eyeshadow ngan lipstick sana sini..sebab suma duk sekali, riuh satu rumah hokeyy~


Dinner Jan 06' mmg best!! Ada la kurang sket2 sana sini tapi adat la kan..xdop event yg 100% perfect..lgpun bdk2 engine wat ni especially for us ITIS people..tacing...sob..sob..tambah2 part derang main montage masa MAS (minggu first masuk UTP) ;'D
Aku memang nak stay lama2..sebab performance suma best-best...tapi apakan daya..kol 12 kena bertolak balik sebab esok ada interview...wawawawa masa dinner kurang cuak..sebab dah lupa seketika..tapi pastu cuak kembali...sampai x buleh tdo aku malam tuh..kejap2 terbangun sampai la kul 6 lebih =.=

Naseb baik taim interview aku sama ngan Aimi, buleh gi skali..Kol 9 lebih mula interview..ada 3 stages; describe urself, case study ngan role play..sampai kol 11 lebih baru habeh...fuh! kering tekak aku bercakap non stop..tapi mmg betol la kalo dah masuk dlm tuh ko x rasa lama sangat..tiba2 dah 2 jam..er, nak kasi tips lelebih x buleh..sebab aku pon tatau betul ke idak aku merepek-repek dlm tuh..nnt kalo dah 'recommended' baru aku kasi tips..huahah

Lepas lunch terus tuka outfit sopan interview kepada baju untuk berlibur~~ Kul 12.45+ gerak ke Teluk Batikk~ Sampai2 tdo dlu..hahaha...gilo ka g pantai semata-mata nak tdo (-_-) Aku xdop mood nak mandi laut, so jalan2 sajork..pastu tolong menyebuk kat BBQ,best sebab boleh curik makanan ;P Gathering Teluk Batik memang sangat best!! Makan ramai2, tangkap gambar ramai2..gelak ramai2.. ;)



3 events in 2 days...I'll remember those memories deep inside my heart,guys ;D

No comments:

Post a Comment