29.3.12

projek kreatif.


Di suatu ketika dahulu, sebab minat sangat dengan j-pop, aku mula berjinak-jinak dengan photoshop sebab nak edit gambar ikemen-ikemen (tsk. apa nak jadi) tiba-tiba tersuka pulak. tersuka gila. so dari "fool around" aku jadi serius buat benda edit-edit ni.

so aku masuk pertandingan reka cipta poster dekat ofis. dan aku menang :D
start dari tu orang kadang-kadang suruh aku buat benda-benda kreatif ni.

"benda-benda kreatif ni" memang nampak senang tapi nak carik idea dia mau makan masa jugak lah.

tapi aku tak kisah, sebab aku suka :D
orang kata, kalau ko suka buat satu benda, banyak mana buat pun tak jemu.
bagi aku, benda yang tak jemu buat ialah "benda-benda kreatif ni"

so aku berkolaborasi dengan rahmah dan ojan untuk buat ni: sugartown

yes, sugar town as in nancy sinatra's song yang summer nyanyi dalam 500 days of summer. haha.

er. back to topic..sugar town is focusing on candy buffet business..senang cerita kitorang akan lambakkan gula-gula dalam jumlah yang banyak di atas meja sampai boleh buat kau mabuk gula..

tempting huh? *angkat-angkat kening*

then go visit now! *gaya nazi*

No comments:

Post a Comment