8.11.10

tiket itu membunuhku.


D':

tiket air asia balik raya cina gila mahal! tiket raya puasa taun depan habes teros..apahal orang ramai2 nak balik time raya nih. duk diam2 dalam umah tgk tibi x buleh ke...tgk tiket dah melambung tinggi...kalah ron 97..camni balik time pesta menuai je la aku.. =(

walau bagaimanapun <- adik2 yg mengambil PMR and SPM Bahasa Malaysia,sila pastikan walau dan bagaimanapun tidak bersambung ye (see see kat kk pun still nak kuar perangai munshi aku) jika korang nak bercuti dalam waktu yang tidak berapa dekat ni...say,july 2011 onwards..boleh lah pergi ke laman web ini untuk maklumat lanjut...tony fernandez, sila kreditkan komisen ke akaun saya ye...tqvm.

dalam perkembangan lain.. (ala2 berita tv9), aku rasa cam nak demam arini...in fact aku mmg dah demam pun..so senang crita arini pas telan panadol mmg duduk di bawah flubby (flubby = fluffy + blanket) dan golek2 sampai tertido...moga aku cepat sembuh..


apekah,sendiri announce sendiri wish kat diri sendiri...zzz

4 comments:

  1. ok. sgt kelaka. aku ktawe smpai nak nanges haha

    ReplyDelete
  2. haha. menangis dalam ketawa mcm mamat kt atas ke? :P

    ReplyDelete
  3. trah,aku xfaham.ko mcm merepek pun ade dlm post ni. ke aku lampi?

    ReplyDelete
  4. hahahahahahaahahahahaahhaha.
    er. rahmah paham je. ce tanya rahmah sat :P

    ReplyDelete