19.11.10

happy world toilet day.

lol... aku pun xtau ada hari sebegini rupa sehingga pagi tadi..sebab dengar2 HOT.fm derang cakap harini hari tandas sedunia..siap ada Persatuan Tandas..

... :O

Maka aku pun berfikir lah apa agaknya patut kita buat di hari tandas ini..Mungkinkah kita patut membersihkan toilet memasing dengan lebih beriya-iya...x pun mungkin di negara kelahiran hari tandas, derang buat pertandingan "Siapa Memflush Toilet Paling Cepat"..hadiahnya mungkin toilet seat...atau mungkin juga mereka...er..mungkin tidak begitu appropriate untuk disebutkan di sini..(hoi berapa banyak mungkin da)

Memandangkan hari ini HTS (hari tandas sedunia),maka nak tulis lah sikit pasal toilet dan rakyat malaysia...selalunya lah, kalau aku kena travel jauh2 sket..contohnya pegi Kangaq ke Kelumpo, aku mula concern pasal satu benda nih..yakni kebersihan toilet.....macam dah buleh agak ke'horror'an yang bakal berlaku tatkala aku membukak pintu toilet..dengan basah la,hanching la, yang x flush pun berlambak....ishhh....nak kata flush tu rosak x pulak, aku tarik buleh je..ke memang ade spesis yg nak org tolong flushkan....tolong lah...t**k korang t/jawab korang la weh...

Dah tu ada pulak lah yang conteng2 nama ngan nomboq tepun di pintu2...it used to be quite funny ekceli sebab siap dengan ayat memujuk rayu...tapi skang aku cam nyampah plak..motip nak tulis kat situ? aku tengok selalu iklan mempromot diri...tapi masalahnya tu toilet LADIES so what's the point ko nak tulis nomboq tepun kalo orang2 yg tgk tu sespesies ngan ko..kok ye pun gi la conteng toilet LELAKI...x pun pi la sms ON CINTA D:

makanya, aku rasa hari toilet sedunia ni patut diadakan secara besar-besaran di Malaysia.. educate sket orang2 kurang tatasusila ni..kalo ikut aku senang je.....sapa x flush toilet....kite karan dier!!!!! (sila tengok buli balik jika korang masih x paham yang aku sedang cuba buat lawak.. :D)


ROFL...don't you just love engrish? xD

2 comments: