15.11.09

mintak maaf.

Kalau-kalau aku ada:

- sakitkan hati ko.
- mengumpat/bergosip pasal ko.
- hutang ngan ko tak bayar lagi (kalo ko teringat cakap la. x yah malu2 kucing. aku je yang layak malu2 kucing. haha.)
- menyindir ko walaupun aku tak perasan. kadang2 tersarcastic.
- pau duit/barang/makanan ko.
- ignore ko. mungkin aku bizi @ xde mood @ merajuk gedik @ tengah bengang.
- kepochi pasal hal ko.
- buat muka ngan ko.
- tolak pinangan ko..opss...yang ni takde :P

yang baik tu datang daripada Allah S.W.T, yang buruk tu drpd kekhilafan aku sendiri.

selamat menjawab exam, best of luck minna! ;p

p/s: ni rumate aku tulis checklist n tampal kat dinding bilik:

Mulakan dengan Bismillah :)

- Alat tulis
- Calculator
- Exam Slip
- Kad Matrik
- Doa

Bagus sungguh beliau..xde la tertinggal barang lagi dah (highlight kt diri sendiri. lol) buleh la praktikkan jugak kalo korang pon ade penyakit lupa :D

3 comments:

  1. uik... baru setat xm?

    org len dah nk abes... huhuh

    ReplyDelete
  2. hahahaha! moge2 kite xde tertinggal pape.. ha.. lupe nk tmbah.. bajuuu sejukkkk..

    ReplyDelete
  3. kak hanis: haah.tapi habeh pon agak awal sebab exam berturut-turut *_____*

    rumate: alamakkkk~ aku pon terlupa da~ haha :P

    ReplyDelete