27.12.10

asek2 muka ko je yang update blog.

hai semua.

bertemu lagi dalam blog post terbaru aku.
baru balik dari one week of hella fun time hoyeah hoyeahh~ <- i love holidays if u haven't notice; especially unplanned,loooong holiday..hahahaha

last wik pegi training kat kl;training camne? ok jerk. boring seperti besa lah. nama pun training.
tapi best sebab dapat jumpa geng2 se'lagha'an di zaman remaja kat utp (sekarang pun masih remaja. at heart.)

bersama-sama; gunung pun didaki (bukit broga je pun); lautan ditempuhi (tasik putrajaya.kiki); dan keramaian manusia di bukit bintang juga kami berjaya lalui. pergh. buleh sambung buat lirik lagu ni.

tengs jugak kat kawan2 yg sudi meluangkan masa berjumpa dgn aku. terharu siot.
anyway, lepas ni aku plan nak turun KL dgn lebih kerap. korang kena la layan aku lagi =P

...kalau lah boss kasik cuti tiap2 bulan seminggu camni best gilak <- tapi x best bila balik2 ada 100 mail dalam inbox. pastu meja bertimbun. zzzz.


p/s: 2011 akan menjelma beberapa hari lagi. apa azam anda2 semua? azam aku adalah utk menetapkan matlamat. i know what i want and i'll go for it when the time is right ;)

2 comments:

  1. dtglaaaa lagi. byk ni tempat kite kene explore :D

    ReplyDelete
  2. hahaha. banyak duet ek nak dtg kl kawan kite sorang ni. weee :P

    ReplyDelete