25.10.10

monday reds.

sebab aku suka merah.

tapi apsal skang baju aku banyak biru dr merah. beg pun skarang dah x merah. aku perasan baju kerja pun banyak yg biru. adakah ciri2 kemerah-merahan sudah bertukar menjadi kebiru-biruan? tapi aku x suka pun biru. macam aku beli benda kaler pink, x semestinya aku suka pink. aku just tengok benda pink cam lawa,so beli la. tu kira aku minat pink kah? adakah benda sama diapply kepada warna biru? kekonpiusan D:

tengs kat semua yg tanya kabar aku di perantauan. aku baik2 sahaja. di luar. di dalam wallahualam. anyway,bottom line...sok isnin. hari paling x best kalangan umat manusia bernama pekerja =(

p/s: bilik aku dah macam pusat kawalan trafik udara. kapal terbang lalu lalang ada la dlm doploh kali sehari. zzz.

4 comments:

  1. Good luck babe. Keje elok2 nanti leh blanja saya pi Jepun jenguk Ryo and Uebo~ :D<3

    ReplyDelete
  2. cmner dgn pmkiran anda? adkh biru jge...hahaha

    ReplyDelete
  3. aya-chan : yeke? betul ke tipu2? kira blanje flight ticket la ni ek..:P

    saye ialah ju : hahahaha. siot ah. apa kabar saye ialah jue? ampang park jom~

    ReplyDelete
  4. mari2..aq kt kl lg smp ahd...hahaha

    ReplyDelete