28.5.09

ole-ole bali

argh. blog ni wat hal plak. tu la padahnye ble gatal nak tuka template sgt D:

xpe. sila bertahan dgn kekurangan blog aku buat seketika memandangkan ak malas nak meneliti html codes yang serabut itu. ok. fokus kita adalah ole2 bali.

Google je,trus kuar mcm2 food blog yg rekemenkan restoran indon ni. Walaupon skoler blom msk,dengan tidak sedar dirinya,aku dan lana pegi sunway semata-mata mau makan di cni.
Sampai di sunway,terus carik kat celah mana Ole2Bali ni terletak. turun naik eskalator tiga pat kali la jugak. last2 tnye kat info center,dier ckp kat tingkat tu sahje.. hampehhh -_-"
deco dier mmg mantap ah, macam baru nek Air Asia dr KLIA straight ke Bali :0

Kitorang order mende ni :

nama dier nasik campur ole2.nasik+ayam rendang+sate lilit+sotong+etc. gilo byk kot ingredients X_x



[dari kiri] air serai, air limau campo barli. dgr nama mmg rse agak terancam,tp seryes air serai tu sedap dowh~


Apalah gunanya kamera jika tidak digunakan dengan sebaiknya...betol x? [betol3..] XD


Masa tu ada pameran kete seyh~ aweks2 Nihongo pon ade sebab derang tgh promot GP Jepun. kat blakang; atas pentas tu if you squeeze ur eyes nampak r.yg duk sebelah kete ni awek jepun wannabe je,x bpe ori. muahaha.


Masuk dalam,melantak lagi. lana makan nz natural; aku makan yogur berry.

Besh2~ Ngedate berduaan sama teman emangnya sgt enak sih~ hehe.

aku bantai je cakap. sori kalo x betul bahasa indon aku lol.

1 comment:

  1. owh lalink.. laen masa dong kita ngedate lagi ya.. syiok ngedate sama kamu~~ haha

    ReplyDelete